Meet the team: Joy

"Eindelijk lekkere koffie op het werk!"

Vertel ons eens wat meer over jezelf…

Mijn naam is Joy, ik ben 50 jaar en ik woon in Panningen. Daar woon ik samen met mijn vrouw, drie dochters en onze labradoodle Gijs. Ik werk al 25 jaar met veel plezier in de koffiebranche, waarvan nu 4 bij Orange Blend. In mijn vrije tijd ga ik graag met mijn gezin naar de camping om lekker tot rust te komen en te wandelen in de bossen. Uiteraard gaat Gijs dan mee!

Hoe ben je bij Orange Blend terechtgekomen?

Ik was al actief als teamleider service in het gebied van Orange Blend. Dit is ook het gebied waar ik woon en dus veel affiniteit mee heb. Ik weet wat er speelt en hou ervan om een band op te bouwen met klanten. Toen ik in gesprek ging met Orange Blend werd ik steeds nieuwsgieriger. Directeur Mohamed en ik hadden een goede klik en toen er een mooie uitdaging beschikbaar kwam heb ik deze met beide handen aangegrepen. Ik kreeg de eer om de serviceafdeling vorm te geven, zodat we de volgende stap konden zetten in de groei van Orange Blend. Dat is nu 4 jaar geleden en ik ben trots op het leuke team dat we samen hebben neergezet.

 

Deze uitdaging in combinatie met de (opr)echt lekkere koffie en het feit dat OB in de eigen regio actief was heeft mij destijds overtuigd om deel uit te gaan mogen maken van dit fantastische bedrijf waar we met enthousiaste mensen zorgen voor eindelijk lekkere koffie op het werk!

Waar kennen onze klanten je van?

Als teamleider ben ik vaak actief op de achtergrond om te zorgen dat alle plaatsingen en storingen soepel verlopen en specifieke uitdagingen getackeld worden. Ik kom bij verschillende klanten over de vloer voor de technische opname, voordat we nieuwe koffiemachines plaatsen. Ik bereid alles zo goed mogelijk voor zodat we een vlotte en soepele implementatie kunnen uitvoeren. Dat is erg belangrijk voor onze klanten zodat ze snel van onze koffie kunnen gaan genieten.

 

Verder bezoek ik onze klanten wanneer er aanpassingen gewenst zijn aan de koffiemachines. Denk hierbij aan bijvoorbeeld software updates. Deze bereid ik meestal hier in onze werkplaats voor zodat we dit vlot kunnen uitrollen bij onze klanten.

 

Maar ook wanneer onze service engineers druk bezig zijn en er bijgesprongen moet worden, ga ik op pad om de storingen zo snel mogelijk te verhelpen. Ik vind het belangrijk dat we als team voor elkaar klaar staan en elkaar helpen waar nodig. Daar hoort dit ook bij. Op deze manier houd ik ook contact met de klanten en zorg ik dat ze tevreden zijn en blijven. Daar is het uiteindelijk allemaal om te doen.

Wat vind je zo leuk aan je baan?

De veelzijdigheid! Samen met het serviceteam zorgen we er iedere dag weer voor dat onze klanten nooit zonder koffie zitten, de automaten tijdig gedegen onderhoud krijgen en wanneer er zich een storing voordoet, deze vlot en adequaat opgelost wordt. Zo zorgen wij voor eindelijk lekkere koffie op het werk!

Tot slot drie snelle vragen...

Hoe drink je je koffie het liefst?

Zo puur mogelijk, zwart!

Wat je is favoriete Orange Blend?

Een medium tot donker gebrande blend van Arabica en Robusta bonen, zoals onze Majestic of Morning Glory.

Welke koffietrend voorspel je voor 2024?

Ik zie een toename in de vraag naar gecertificeerde koffiebonen van hoge kwaliteit die op een eerlijke wijze zijn geproduceerd waarbij er ook steeds meer aandacht is voor een milieuvriendelijke verpakking. De certificeringen hebben we al en met de verpakkingen zijn we volop bezig. Heel interessant!

 

 

Ik wil ook lekkere koffie op het werk!